پاسخ فارسی و انگلیسی بنده  به تهدید ترامپ که گفته  ایران را نابود می کنم!

ترامپ : ایران را نابود می کنم!.

پاسخ : شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه!

بسیار متاسفم که کاخ سفید کشور بزرگ امریکا بدست افرادی افتاده است که عقل و درکشان به اندازه یک

کودک سه ساله است.ایران بسیار صلح طلب است. ایران فرهنگ 8000 ساله دارد. ایران قدیمی ترین

کشور جهان است. ایران دارای تمدن بزرگ و انسانی است.

بنابراین، جان بولتون یا هر مقامی دیگر در دولت پرزیدنت ترامپ و روسای دولتهای هم پیمان آنها 

در منطقه بدانندکه قدرت دفاعی ایران اگربیشتر از آمریکا نباشد کمتر هم نیست.

بنده، سعید شجاعی سعدی بعنوان یک پژوهشگر ، فعال فرهنگ و صلح جهانی در اینترنت در

چند نامه به پرزیدنت ترامپ، اعضای دولت و خانوده او به آنها یادآور شوم که اگر با ایران رابطه دوستانه برقرار

کنند نتیجه بسیار مثبت بدست خواهند آورد، اما متاسفانه تندرو ها ی جنگ طلب در اطراف پرزیدنت ترامپ 

مانند جان بولتون اجازه ندادند روند دوستی بین ایران و آمریکا کامل شود.

بله آقای رئیس جمهور! جنگ با ایران نابودی دارد اما این نابودی شامل همه منطقه و شاید

جهان باشدنه فقط ایران.من پیشنهاد می کنم یک بار دیگر نامه های قبلی مرا بخوانید ، 

شاید بیاد آورید که با ملت و کشور بزرگ و متمدن ایران باید با احترام و ادب صحبت کنید نه با رفتار زشت 

و کودکانه و نه با زبان تهدید!.اگر قرار به نابودی ایران باشد، شک نکنید که همه کشورهای م نیز هم نابود

خواهند شد. این یک هشدار جدی به همه کسانی است که در فکر بیمار خود به نابودی ایران می اندیشند.

جنگ بین آمریکا با ایران بنفع چین و روسیه تمام خواهد شد. چرا بولتون و دیگران این حقیقت

ساده را نمی فهمند؟!.

بنده ،  سعید شجاعی سعدی بعنوان یک پژوهشگر ، فعال فرهنگ و صلح جهانی در اینترنت، 

حاضرم بر اساس دعوت رسمی کاخ سفید و یا کنگره امریکا و غیره به واشینگتن سفر کنم 

تا از شدت تنشها بین دو کشور کاسته شود.

--

President Trump: I will destroy Iran!

Answer: !

you wish, when pigs fly (the cat dreams of mice, lit. "a camel dreams of cottonseed")

I am very sorry that the White House of the Great America has been hit by people whose intellect and understanding are as large as a three-year-old child.

Iran is very peaceful. Iran has 8000 years of culture. Iran is the oldest country in the world. Iran has a great civilization.

Therefore, John Bolton or any other official in the government of President Trump and the heads of their allies in the region must know that Iran's defensive power, if not more than America, are not less.

I, Saeed Shojaei Saadi, as a researcher, activist in world culture and peace on the Internet, in a few letters to President Trump, members of the government and his family remind them that if they establish a friendly relationship with Iran, they will get a very positive result, but unfortunately, the radical Warlordists around President Trump like John Bolton did not allow to complete the friendship process beween Iran and the United States.

Yes, Mr. President! The war with Iran is annihilating, but this destruction includes the entire region and perhaps the world, not just Iran.

I suggest once again read my previous letters, maybe you should remember that you must speak with respect to the great nation and the great civilized country and people of Iran, not with ugly and childish behavior, not threatening language!

If it is destined to destroy Iran, do not doubt that all the aggressive countries will also be destroyed. This is a serious warning to everyone who thinks about destroying Iran in his illness thought .

The war between America and Iran will end in favor of China and Russia. Why do not Bolton and others understand this simple fact?!.

I, Saeed Shojaei Saadi, as a researcher, activist in world culture and peace on the Internet, I am ready to travel to Washington, under the official invitation of the White House or the US Congress etc, in order to reduce the dangerous tensions between the two great countries.

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Tiffany Michael Terry ریحون فروشگاه پاپیروس دختر کمرنگ سلسله خاکسار جلالي ابوترابي غلامعليشاهي مطالعات شخصی ام را اشتراک گذاری میکنم فضای اجتماعی Adam